ahaa, arriiiba!

Måndagen har gått och fy fan vad tråkig den har varit .. har verkligen inte gjort ett smack. Imorgon ska bli bättre, då ska jag gå upp hyfsat tidigt och träna , sen är det fotbollsträning på kvällen,yiiha! Om en halvtimme är det prisonbreak och det får avsluta min dag :) älskade älskade prison break.. ni som såg det förra måndagen och trodde det var slut där , dream on detta är final break och bölade ni i förra avsnittet så lovar jag er att detta är mer sorgligt och smärtsamt.. jag kommer gråta mest i hela sverige idag !

   Blegel titta på detta avsnittet , trots att du egentligen inte vill förren du sett de andra , Detta får du inte missa!

nej men nu ska jag klä av mig dessa varma kläderna och bädda ner mig i mina nya matchshorts med Pommers gräv och anläggning på röven och njuta av världens skönaste ullareds sport Bh , yeaah !



Pusssinattnatt..


Jag längtar så efter November.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0