AAAAAAAAAH

Trevlig kväll igår.. åkte till ekeby för att få se herrarna få stor stryk.. men ja de var riktigt dåliga igår. Efter det åkte vi hem till krille där vi var ett gäng som drack lite och så .. och jag och Pappa Yngveson kom fram till att badsäsongen snart är över.. så han fick för sig att ahn skulle bära ut mig i bagaget på hans bil och köra hem mig till deras pool och slänga i mig, men jag lyckades snacka mig ur det , :) Det var i allafall trevligt där.. drack juice o vodka.. det enda med alkohol i som går att dricka! 

   Ikväll blir det utgång i HBG med Blegel plus några andra .. blir nog kul! Ska försöka få med mig Lina ut.. blir i allafall ingen lång runda för mig tror jag ! :)


Pusss !

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi får se hur jag gör, ska kolla först med J bara!

2009-08-15 @ 14:44:40
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0