00.05

Från det att jag skriver detta så är det en ny dag ! En ny dag med många möjligheter!  Dagen börjar med en dusch, och efter den duschen plockar jag upp Tina på hennes jobb och sen åker vi in till Ängelholm och lunchar lite och snackar av oss, var ett tag sen sist :/ efter det så är det en promenad och sen är det träning på kvällen! Har lyckats övertala Nancy att komma och träna för det var längesen hon var där och ingen har lyckats få dit henne trots att hon lovat så ska bli spännande och se om hon dyker upp imorgon eller inte :D hade varit kul i alla fall , längesen sist nu ! Nancy var vår målvakt innan , men Jossi fick hoppa in istället, och hon är grym som målvakt men den tjejen kan göra en massa mål och det behöver vi :) 

  Insåg precis att det är väldigt mycket fest inplanerat kommande helger,  så det gäller att dricka med förnuft nu när serien drar igång.. Nästa helg blir det fest med Blegel, seriestart dagen efter tror jag eller samma dag .. återstår att se om det blir utgång eller inte, beror på fotbollen , :) helgen efter det så är det 50 års fest för min moster och hennes man :) kommer bli as grymt tror jag :D Groggbattle med Mackan :D  och helgen efter det så är det kräftskiva med herrarna :) kommer bli galet galet galet ! Dock lär man väl vara inblandad i ett triangeldrama om det inte löses innan det!

Augusti kommer bli en kul Månad helt enkelt :D

fick ett uppmuntrande meddelande på Facebook idag av en gammal lärare, alltid kul att vara uppskatttad :D

"Hej Sarah! Hur är det med dig? Grattis till att du fick stipendium som bästa vän. Det var flera som påtalade att du verkligen förtjänade det. Vad gör du annars nu?
Cilla"

Sov gott älskade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0