Wiee.

Hola!



Jaha klockan är snart 01.00..  Lina drog precis hem. Vi har kollat på en sjukligt bra film ikväll - "21" hette den.. värd att se till varje pris kan jag lova er! Man blir ju inte lite sugen på att dra till Vegas efter att ha sett den här filmen. Men planer på New York med Blegel ligger faktiskt före på måste-göra-listan! Thailand ska också avverkas så det blir las vegas om ett x antal år. Jag har faktiskt lagt Irlandsresan på hyllan. Jag skjuter upp den lite, eller så drar jag bara spontant dit om ett tag.

I veckan händer det en del. men 80 % av lovet kommer spenderas på det jävla projektarbetet, har inte hatat något så mycket som jag hatar det just nu! Men iallafall "flyttar in" ¨på onsdag , och hem onsdag nästa vecka. På onsdag blir det myspys, på torsdag film med Blegel och Oskis antagligen.. fredag fest verkar det som inne hos grannen å då sover jag antagligen hemma efter den, på Lördag vill Alexs festa igen men får se hur det blir med det, som sagt - PROJEKTARBETE!  sen måndag fotbollsmatch, om jag är okeeeeeeej i knät till dess, men förmodligen inte tyvärr..:(  och på Tisdag är det skola igen!  =(
'

Just det, hade släktkalas idag , mycket uppskattat med lite extra cash! ;O

Nej nu ska jag trycka igång OC eller Sex and the city! får se vad det blir!

Godnatt mina kära vänner, och glad påsk!


Ciao.. Pussar!   

Någon som har filmen "stomp the yard", är av med min :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0