Viam inveniam aut faciam

Amor vincit omnia et nos cedamus amori  - kärleken övervinner allt så låt oss besegras av kärleken.







Nu kollar jag, Alexsandra och Sofia på sex and the city .. innan dess så slappade jag och Alexs lite och sen åkte vi till strövels och hämtade lite saker och min syster. Sen begav vi oss till donken för sofia skulle ha mat, sen åkte vi till Jonte och hämtade en film, Nyckeln till frihet.. SE DEN !!
 
  Senare ska vi ligga och mysa i den stora sängen sen sova ;P haha.. erkänn att ni gärna joinat oss. Imorgon ska jag jobba med projektarbetet hela dagen, ska på matten också och ta emot mitt IG som jag fick på aulaprovet.






Qui dormit non peccat -- "Den som sover syndar icke




Imorgon kväll är det match mot Munka , jag får inte spela men ska vara Thildas bitch och typ vara watergirl och linjedomare ;P haha .. önska laget lycka till iaf.. seriepremiär på söndag, får hoppas jag är fit for fight då :)



Veni,Vidi,Vici "Jag kom, jag såg, jag segrade" 


                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är sjukt frustrerad då jag bara kan vara med i andra halvlek pga jobb! Störigt!

2009-04-14 @ 13:27:56
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0