väla o så :)

Sorry Lina ,  men du sa faktiskt att det inte smakade så stor skillnad, men vad jag ville komma fram till var att det var äckligt iallafall ;P


Blev en rolig liten runda idag , jobbat med projektarbetet hela dagen sen kände jag att jag behövde en paus, tog med mig Jannica till väla en snabbis , blev en dyr runda haha . Jannicas fel litegrann , köpte ett par skor , ett skärp och en tröja/jacka.
Sen körde vi till Simon och lämnade balbiljetterna , och fick världens bästa idé , istället för att jag ska gå med tre stycken killar så kör vi två killar på en tjej .. för jannica och bengan ska gå med oss ... :D:D så Jannica tar två och jag två .. så f¨r jag en tjej kompis också vid vårt bord. AS GÖÖÖÖÖÖÖTTTT!!  Balen blir inte skit alltså :D

Sen begav vi oss till pelle och berättad om planen och sen hem till Erik.. det var verkligen lysande sickan på detta !


NU kollar jag och Jannica på sex and the city och bara har de lugnt o skönt.. :D



ser du något tåg Karin?
Inte jag heller...



Är det mat i den där ?
- Mat ? nänänä det här är inälvor som ska ner till labbet !



35 000!!!!!!
Odiladilidilooooo ooooo ooo.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0