=)

TYVÄRR så har hela eftermiddagen spenderats med Filly , haha . nej men vi har pluggat flitigt idag :) Förhoppningsvis blir jag klar med all fakta idag :):) Vi har dessutom precis grillat och ingen dog :D framsteg. Vi funderar på att köra upp till åsen sen , jävla Emelie som fått mig sugen på att göra ite äventyr trots att jag är skiträdd.. Blegel vill du med ? ..
    Imorgon antar jag att jag ska köra filippa till skolan as tidigt. Hn har inte frågat än men jag har fattat det som det , redan vid ¨åtta ska hon hem .. :/ Efter det hoppas jag att jag får lite besök och energi så jag kan skriva klart arbetet innan jag kör hem till ströves och renskriver allting. Orkar verkligen inte mer nuu :'(

    NU är jag innebandysugen , filly kollar BOO bilder,  as niiiiice.. båstad ooooutdoooooor opeeeeen i sommar, fyyy fan vad det gillas alltså ! 


    Nu renskriver jag intervjun med Jon och kan säga er att det är sjukt jobbigt att behöva döpa om unge efter unge i den intervjun.. blä!


btw Jon , vad är det du döljer ? :/




Ha det kalas snyggingar .




Hej Hej Mamma Blegel , hoppas du läser detta ;P Hälsa din dotter att hon ska börja satsa och inte vara så mesig ;) och se gärna till att hon inte dödar mig efter detta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0