50 dagar kvar till studenten



Status Que - In the Army,   sjukt bra låt :D Sånn musik pappa lyssnar på som man lärt sig tycka om.. :)



   Sitter inne på resurs nu och väntar på historian , har så fruktansvärt ont i halsen och jag är jätteförkyld, men de säger att man ska ha feber i tre dagar innan man besöker farbror doktorn , men jag har ingen feber..:S Tänk så ska jag inte få någon feber men ändå går jag runt med något skumt i halsen. Mandlarna är stora som tumörer .. oh noooo! 
    Slutar runt två idag och då blir det Jonstorp med mamma sen kanske det blir till farmor en runda, men jag ska nog inte hälsa på henne med den här fölrkylningen.. hennes immunförsvar är inte på topp!
   Studentfest på Morris ikväll.. ha så kul ni som ska dit :)


50 DAGAR KVAR IDAG!! STUDENT 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0