Bilder ifrån min födelsedag!


    
Lina och Filippa               Sofia fixar Malins frilla         Tiin !                                Lina och Filippa!                 Silly-Filly





    
  Alexsandra <3               Filly, Lina och Alexs       Malin =armhävningar      Filly och Blegel!               Söta Malin :)


                                                                                      
Malin,Lina,Filly &Blegel<3<3                          Jag och Fia,<3<3 (jag ser as full ut)    Filly och jag var kungar på dansgolvet



Väldigt trevlig kväll:)! tack för alla fina presenter, så söta ni är :)  På tres var det Miamitema, och det var bara så gött.. sommarmusik!  Riktigt trevlig kväll.. och tack Angie som körde.

Tack Alexs för att du ersatte mitt love-halsband! <3<3 ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0