Bildspecial , lördag 4/4 .. Kick Off Salamis:)

Här kommer lite bilder från vår kick off med fotbollen :) Längre ner är från i Fredags :) Helgen har iallafall varit bra.. Fredagen slog mycket, lördagen var också kul:) särskilt i början..:)



 
Testade kameran , haha och Mattias blev offret! den klanten stukade foten också under kvällen!

 Salamis vann men glömt med vad..  stabil seger iallafall.. 4-0 kanske.

      Vi började med att äta, och jag vet väl inte direkt vad jag tyckte om maten , jag och Thina tyckte nog likadant, jag tänkte mest på Pumba när jag åt, :/ haha.. jävligt konstig mat iallafall.. grillat vildsvin , haha .. !!  var inte så jättegott iallafall men det verkade många andra tycka :D

 Mandus höll tal :D      Thina började frysa så hon fick låna min jacka,

 "NIKLAS TEBRING ÄR SNYGG OCH SEXIG" (min regel på ölspelet )
 Gustav och fylleMonkan ;)!     Stoffe. 

   Matttiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas a.ka Måns Möller ;)!


 Avslutar med en bild på Daniel , och då vet jag att många av mina tjejkompisar säger, åååh guuud .. men jag säger bara , Ingen big deal alltså ;)! vad är ert problem! ? haha







I Inlägget efter kommer bilder från min b-day :) 


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du faktiskt tänkte på att det var vildsvin. kände du seriöst inte på smaken att det var gris? :P :D

2009-04-06 @ 14:01:31
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0