What aboooout Sarah

1. Fullständigt namn? - Sarah Maria Victoria Henriksson
2. Exakt ålder? - 19 år och 13 dagar
3. Vart du bor? - Smaragdvägen , Strövelstorp
4. Bor tillsammans med? - Mamma Cecilia, Pappa Anders (Anton , för er som inte fattat att det inte är pappas riktiga namn) , Syster Sofia, Syster Emma och Kisemisen Måns.
5. Husdjur? - Japp, som jag skrev innan.
6. Färg på ditt hus? - Gult och vitt.
7. När är du född? -90
8. Klass? - SP3a
9. Vilket år tar du studenten? - DETTA :D:D:D STUDENT 09!
10. Något jobb? - Ja , haha men räknar mer det som pengar för ingenting.
11. När ska du sova ikväll? - år jag tillbaka på synpunker om projektet så blir det nog efter 02 någongång.
13. Duschat idag? - nej äcklig som jag är , blir efter träningen ikväll.
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej :(
16. Vad har du ätit idag? - Safari yoghurt ;P
17. Dagens klädsel? - Björn Borg trosor och Hotell Erikslunds jobbetröjan:P
19. Dagens snygging? - hmm dagens, det får nog bli Justin ...
20. Dagens roligaste? - har varit en extremt tråkig dag.
21. Har du många vänner? - ja det tycker, ibland för många för att hinna höra av sig :(
22. Hur många har du kysst? - Vem är så dum och räknar ?
23. Vem kramade du senast? - J
24. Hur många vill du ha sex med? - haha .. det sätter man väl inte upp någon plan för , haha
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - strultävling på bahnhof i 7:an , = 5 st !
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - 1
27. Har du pojk-/flickvän? -  Nein
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Filly
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Alexs Baby - Ah ja men löser du inte på ngt annat vis så de tar så lång tid med pappas skrivare jag ska skriva ut de en gång o sen en gång till för ska kolla igenom stavgrej o så

FAVORIT:
31. Film? - hmm.. någon sorglig.
32. Låt? - Im yours :) alltid.
33. Mat? - Pastasallad:D
34. Dryck? - vatten
37. Stad? - Göteborg
38. Land? - Vet inte, Än så länge Kroatien kanske.
39. Ämne i skolan? - Har inget , hade jag haft en annan lärare och andra lirare i gruppen så hade det varit lagbollspel.
-40. År? 06 , eller men fortsätter 09 så här så lätt 09 !

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Alexs :D
42. Personen du kysste? - J
43. Gången du spydde? - i veckan
44. Gången du grät? - Idag när datorn la av med mitt projekt.
45. Pizzan du åt? - ehm , det var nog den jag och alexs gjorde själva. vet inte vad den heter , vi sa något namn till dne men det har jag glömt.
46. Gången du var i göteborg? - förra sommaren
47. Gången du var i stockholm? - Oj det var ett tag sen..
48. Gången du var full? -  När jag var ute med Alexs, Janet och Tina,. 3 veckor sen kanske..
49. Gången du var hög? - Har aldrig hänt , eller har varit hög på livet dock:)
50. Personen som såg dig gråta?  Pappa o sofia

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - aaaah beror på humör ..
54. Tv-spel eller datorspel?  - Tvspel
55. Singel eller upptagen?  - Just nu singel , annars upptagen.. eller jag är upptagen nu , men inte i ett förhållande :)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead?  - haha allt suger, men får bli lunar :P haha kolla min , : __loppan , hahaha jävla namn alltså
58. Ragga eller bli uppraggad?  - Helt klart att bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel?  - svåraste frågan hittils. beror på vilken säsong, ;)
60. Svart hår eller blont? - Inte svart och inte blond, mellan blond isåfall..
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa ögon
62. Choklad eller lakrits? - äter itne godis , men annars lakrits.

63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Jag älskar att älskas..
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - går inte att räkna:)
71. Personer du hatar? -  söger att jag hatar många men finns säkert bara två ..:P
72. Personer som sagt jag älskar dig? -  Kan inte räkna.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? ?
74. Glassar du ätit på en dag? - 2 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Helsingborgs och Malmöfestivalen räknas ?:P
76. Gånger du haft minnesluckor? - ??
77. Piercingar du har? - öronen bara ..
78. Personer du saknar just nu? -  3 st :)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 3 kanske

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - J :)
81. Ska du träffa imorgon? - de som jag stöter på i skolan antar jag :)
82. sjöng du senast för? - Mig själv.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Alexs
84. Spelade du tv-spel med senast? - Alexs tror jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - J eller Alexs ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - S*** K
87. Förtjänar att dö? - Joseph Fritzl och Alla andra hemska mördare
89. Vill du sova brevid inatt? - J eller Alexs , eller Filly , fast det går att sova själv med :D

VAD:
90. Gör dig glad? - Fotbollslaget , Innebandy , Och Alexs..
91. Gör dig ledsen? - orättvisa
92. Vad vill du helst göra nu?- vinna 70000000 miljoner
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
94. Vill du ha nu? - en bil och en lägenhet
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - 700000000000 miljoner
96. Längtar du till? - STUDENTEN!
97. Tycker du om dina betyg? - Får väl vara nöjd med tanke på ambitionen
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? - Kanske att jag träffade Alexsandra o tvåan:D <3



   


Kommentarer
Postat av: alexsandra

inget att göra idag eller? hahaha

2009-04-16 @ 20:24:12
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0