trevlig helg

Tjena ..

   Alexsandra har varit inne och härjat på min bilddagbok igen , jag har inte kommit på att jag gillar IN Flames, så nu vet ni det.
   Snart kommer Blegel och hämtar mig så jag ska hoppa in i duschen , sen fixar jag mig hos henne .. sen blir det förfest och sen ut i stan , får se hur det går för sarah i stan , jag måste liksom snyta mig 15 ggr i timmen och att stå i alla toalettköerna känns sådär . haha .. har bränt mig lite i huvudet idag .. usch usch .. OOOOCH fan vad studenten är nära.. :D studentskylten kom idag .. inte så fin som jag trodde men helt okej :D har även uppdaterat min lägenhetsansökan och mitt cv så får verkligen hopppas att det löser sig med både jobb o lya .. men jag ska iallafall först och främst lära mig spela poker..  jag har kollat lite filmer på nätet och även en film som lär en grundreglerna i texas hold´em känner mig som en riktig tönt , men tro det eller ej , det är ganska intressant :D
    nä men som sagt , duuuuuschen ..    ha det kalaaas ..


TREVLIG HELG, SUG OCH SVÄLJ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0