tråkigt inlägg

Lååååååååångfredag..  jag älskar vädret nu , så skönt . Jag har precis legat i en solstol med en filt och sovit, sen efter det så var kl kvart i sex, så fick skynda mig på med kläder och köra till bogarts och lämna tillbaka filmerna jag lånade i tisdags.
   Nu ska jag chocka alla mina vänner alltså, jag har börjat gilla sånna saker som en sarah henriksson inte ska gilla att göra, jag löser korsord haha, jag provar mig på suduko (stavning?!) och jag har precis kollat ett pokerklipp på nätet som jag fick se lite av igår, så kollade jag klart det idag :P det är faktiskt kul att kolla när man inte riktigt fattar så man måste tänka en massa och till slut går ett ljus upp och man förstår :D wiieeeeeeeee,   nu ska jag kolla vidare på sex and the city , och funderar på att göra om bloggen lite och få den lite mer sex and the city inspirerad :)

     // Sarah



(HALV TIO I MORSE SÅ HADE JAG ....... haha.. nej jag ska inte. ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0