TogatogaToga

TOGA var inte det lättaste att knyta.. men nu äntligen har det löst sig,  fick sätta ett skärp i midjan så lakanet verkligen sitter på plats .. känner jag Tina rätt så kommer hennes nöje ikväll vara att försöka knyta upp lakanet.  Det enda som ska justeras nu är att jag måste vika lakanet en gång till för jag är inte så lång som jag trodde så vill jag inte snubbla ikväll så är det bäst att vika upp.. ska nog försöka mig på att ha de högklackade skorna (!) Sinnesjukt om jag pallar ha dom en hel kväll..

   Balrog SM GULD :D nu är det Warberg kvar bara , men lite tråkigt att innebandyidolen Niklas Jihde lägger av efter denna finalen och man hade gärna sett att han fick ett Sm GULD till ! , men ja skitsamma.. hellre att Joel tar guld igen!   Nu ska jag raka benen och fixa håret , och springa bort till Madde och fxa något togainspirerande i håret ;) haha ..


 Ha en trevlig kväll. Pusss i ljumsken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0