Tjenixen

Sitter i skolan nu , precis haft matte.. jag får sånt sjutk stort IG imorgon .. sen vlir det Ig i slutbetyg :/ Inte bra Inte bra.. men hellre i Matte C än Matte A&B eller Engelskan. Klarar verkligen inte av den matten och det gör inte många andra heller i den gruppen. Vet inte riktigt vad som står på schemat nu men det blir iallafall till att äta lite, sen hoppas jag innerligt att vi ska hem till Alexsandra och sova.. jag är riktigt trött och måste sova någon timme innan svenskan..
    Igår gick jag slingan , och utan kryckor dessutom så idag känns det faktiskt bra i knät , går inte med kryckor men haltar lite lite.. men det får man ta :) är nöjd.. ringde sjukgymnasten igår och han sa att eftersom jag var så stark redan så var det inte akut :) 

  
Hela kvällen kommer gå till matte .. jobbigt.. pallar inte.. sen kanske jag får tid till att åka till fotbollsträningen och göra lite övningar sen slappa med laget efteråt.. men förmodligen så blir det inte så om jag känner mig själv rätt..


   Nu ska jag sova. haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0