Student student student !

GE MIG STUDENTEN !
 Det blev den här klänningen som studentklänning , första bästa , och kostade typ nada :) Skön är den , men bara lite som ska sys in så den sitter ännu bättre :) har religion just nu , sen är det 40 min matte , döda mig! Efter skolan ska jag antingen hem och fixa lite eller så ska jag en snabbis till Familia och köpa ett par jeans och ett par skor :) Sen ska jag se om jag hittar sprejfärg till utklädningen på fredag.. Senare ikväll ska jag ta mig till fotbollen och visa att jag fortfarande lever, antingen blir det att jag springer en runda, eller så kanske jag kan få min lata syster att cykla till träningen idag , det är ju verkligen hårdträning om något :) Får se vad hon säger.. 
    jag fick veta igår att jag får minst G på projektarbetet , sköööööönt eftersom jag var inställd på ett IG! Är riktigt nöjd så nu känns det inte lika tungt med ett IG i matte C! :)

    Nej men nu ska jag fortsätta med religionen , ganska intressant så det ska nog gå vägen :)

Ha en underbar dag , hörs ikväll!

Kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0