Projektet finito

Haha Alexs jag är inte rädd överhuvudtaget ! ;) haha ..  Men jag har faktiskt inte skrivit ut killarnas namn här på bloggen , så du vet vem du inte får nämna imorgon , Jag tror jag dödar dig i så fall;)



     JAG ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED MITT PROJEKTARBETE , HAR JAG TUR FÅR JAG G !

Detta innebär också att jag hinner med fotbollsträningen ikväll .. :D Fast jag ska nog springa rundan som vanligt medan de andra kör övningar så jag blir riktigt varm, sen ska jag köra knäövningarna och sen ska jag prova spela lite med de andra, jag är så sugen , orkar inte vänta mer! Tejpning som gäller hädanefter, går ju inte springa i knäskyddet , väger typ 10 kg känns det som.
    Efter träningen blir det klubbstugan ;) gött gött.. hemma lite senare ikväll antar jag , jag hoppas att Gunilla kollat igenom mitt projektarbete tills jag kommit hem så jag vet om jag måste ändra något eller inte :)

   Nu är det inte lång tid kvar tills studenten , och de sista veckorna ska visst vara slappa , inte ha några lektioner typ och jag läääääängtar :D :D Studentskylt och allt sånt är beställt ,  och jag vet inte hur man ska fixa med inbjudningarna. Kan ju skriva här att alla ni som känner mig är bjudna, jag skickar inte ut inbjudningar och sånt, bara till Dennis som är f.d procivitasnörd och som tvunget ska ha en inbjudan med guldkant, men ja jag vill ju att han ska komma sjukt mycket så det är värt det ;)

    Något positivt är att Fia tar studenten nästa år :D så vi kan vara med på varandras studenter , det är ju hur viktigt som helst:P Sofia fyller dock år p¨å min student så man får väl fira henne lite med ;)

   Nej men nu ska jag byta om och så ..  Ha en trevlig kväll om vi inte hörs mer idag! Pussar..






With you I am strong
I feel ten feet tall
If things go wrong you're there to break my fall.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0