Parapapapapa papapaapaapa!



Cidhinio&Doca - Rap das Armas.

Här är låten jag går runt och nynnar på hela tiden , :) Tack Filly !:D .. Det är verkligen en låt som kommer spelas konstant i mina högtalare, den skriker sommar.. Jag sov i över 10 h i natt ändå sov jag en-två timmar nu mitt på dagen , jag måste verkligen ha varit helt slut, det är inte likt mig , men antar att det var solen som tog slut på mig ! 
    Nu hade jag snart tänkt köra in till Ängelholm och fråga om fröken Blegel ska med ut på en promenad, tråkigt att gå själv och eftersom man har världens lataste syster så blir det så här! 

     Ikväll ska jag hämta Sofia i Ängelholm iallafall :)


Nu ska jag nynna vidare och sen ut i det fina vädret.. vi hörs och ses !

Kärlek!





(sluta tänk så mycket Sarah , :( )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0