OD

Fy för vad trött jag är .. Vaknade vid åtta tiden , skyndade mig jättemycket och körde snabbt till Blegel, vi körde inom donken för att köpa kaffe och något till frukost.. Kräker nästan när vi tänker på det , fy fan det äckligaste vi varit med om.. Efter det körde vi till alexs jobb och fick varsin macka istället och sen åkte vi Lars! Vi fick veta att han inte skulle vara hemma så vi fick husnycklar och hela köret och tillgång till fika och sånt saå dte var slappt .

    Sjukt jobbigt var det i slutet men ganska gött :D tråkigt att alla pengarna skulle till afghanistan bara haha , men man har fått se en roligare sida av Lasse Carlsson iallafall.. Nu är jag helt slut iallafall så jag ska duscha och sova nu .. sen ska jag ut och springa rundan =D najs najs.

    Ska göra svenskan och historian också :/ Vi fick arbetet framflyttat till Fredag iallafall så det är göttisch! 


Men ha det gött -


Pusssitussi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0