Nudas Veritas.

Det var faktiskt inte det lättaste med bloggpaus, men nu denna veckan så tror jag mest det blir något litet om dagen om vad jag gjort o.s.v ! Att ha en blogg är både ett plus och ett minus, men just nu känns det mer som ett minus eftersom det finns så många människor som sitter här och snokar och försöker komma fram till helt fel slutsatser. Det tar på min energi och även de som står mig närmst energi. 
    Lugn dag i skolan idag, hände inte så mycket på religionen. Jag ska skriva om morden i Knutby , så ska börja med det snart , måste skriva ett historiaarbete med, ooorken.
    Jag börjar bli sjuk, min hals gör jätteont, svullen och hemsk. MEN ändå ska jag ta mig upp på salamis idag och springa lite och kolla när de andra spelar fotboll. Det tar verkligen på ens krafter när man måste stå vid sidan om och kolla på.. man är nog mer ledsen över det än vad man tror och det synd nog dessutom mer än vad man tror! 

    Nu ska jag byta om till träningskläder, idag får det bli underställ och dubbla strumpor så jag slipper bli sjuk tills imorgon då det ska jobbas förfullt i Lasse Carlssons trädgård haha :)

    Ha en fin och underbar dag kära du :)

Pussar Sarah




Har glömt att skriva om hur det var på togapartyt i lördags, det var iallafall kul .. Tack Tina <3 och Tim :) det gjorde ni bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0