Nu ska Sarah sova =D

Hej Hej.  kl är snart fyra och jag är uppe , vad händer egentligen. Jannica körde precis hem , vi snackade lite gött o så.
Så jävla avundsjuk jag är på Alexs , Emma , Emelie och Mikaela som ska till GBG imorgon , vi skulle egentligen åkt till helgen men ändrade planer ..:/  fan också.. ha det så kul illafalll tjejer, det ska jag försöka ha här hemma..


Mån : Projektarbete
Tis: Projektarbete + ner till fotbollsträningen och köra lite styrketräning.
ons: Flyttar in till Ängeholm en vecka.. myspys..
tors: projektarbete ,Grillkväll o film med oskis o alexis, men oskar har inte gett klartecken än , men de kommer han nog göra ;)
Fre: projektarbete,Fest hos grannen , haha.. sen in till 'ählm ändå tror jag o sova i robin eller jonas lägenhet
Lör: projektarbete,Hoppas på utgång , men hittade ingen hundvakt så får se om jag kan eller inte.
Sön: projektarbete
mån: Match mot skälderviken.. borta ..11.00 .. jag tänker vara spelklar då


mycket projektarbete som ni ser, skrev mycket idag faktiskt på progeriadelen , det är autismbiten som jag är nervös över.. hoppas innerligt på att Jon hjälper mig med den. Annars är ja hel körd.
    SJälvklart har skrivaren pajjat , och usbminnet borta .. glömde köpa nytt på väla idag så måste sticka och köpa det imorgon ,



Studenten närmar sig med stora steg, det är verkligen inte lång tid kvar..  valde ut foto till studentskylten och sånt idag, skönt att man fick vara med och påverka lite.. :)



Nej nu är John Blund inte långt borta, så sov gott kära vänner, vi hörs imorgon!
Adios Amigos.








Jag tycker inte om att tycka om någon så mycket som jag tycker om dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0