Mån

Tjena Tjena.

Just nu kollar jag och Alexsandra på sällskapsresan, riktigt kul :)  Innan var vi hemma hos hennes föräldrar för jag skulle skriva ut lite papper och sen åkte vi hit här och kastade boll med meggis och en massa annat ..
  
Igår var det gött.. dagen började med att Alexsandra kom hit , vi käkade pasta sen åkte vi till munka för jag och Sofia skulle jobba och alexs var så duktig och hjälpte till så vi blev klara rekordsnabbt ..:) sen åkte vi hem hit och åt tacos med sofia o danne som inte uppskattade det .. :( men det gjorde Emelie, Annso och Mikaela iaf :D  haha sen åkte vi alla iväg ... jag körde Blegels vita faran , och de andra körde emelies bil.. sen när vi kom till skälderviken så hoppade jag och Alexs in i den andra bilen sen åkte vi upp i spökskogen (Åsen) lite läskigt faktiskt..

   Alexs har tjatat jättemkt om att jag ska skriva här om hur duktig hon varit , så ja det ska jag göra. Hon är riktigt duktig på det mesta , hon hjäpte till med maten , hon gick ut med hunden , hon jobbade  och hon körde sofia till Tina igår :D


    nu slutar jag skriva för detta tangentbordet är jobbigt, !!

hörs o ses

pusssisar<3



ps. Hela nästa vecka är det projektarbete , jävla skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0