"Jodå, men det gjorde jag!"

Hej vänner..

En mycket underbar kväll måste jag säga. Uteserveringen med tjejerna, hel mysigt.. hamnde bredvid min gamla mentor Daniel , ingen sa något utan stirrade bara på varandra, jag var rädd att han inte kände igen mig , och han kollade nog för att han faktiskt kände igen mig. Efter det kollade vi läget i stan och sen begav vi oss till klitterhus ,och satt på bryggan , sen kom Emelie, Annso och Mickaela.. haha Emelie den nöten badade :P haha as kallt, men det var kul :) Sen körde vi och hämtade min syster och sen stack vi hem !
    Har fått värsta stalkern efter mig , slutar aldrig smsa! Hoppas du läser detta och lägger av för du är riktigt störig!

Imorgn blir det iallafall skola , sen är det feeeeeest med stort F! Fatta gööööött.. ska hem till Emelie , och sen stan :D kommer bli perfa .. ska bara kunna ta mig hem också .. känns osäkert med Alexsandra nu för tiden alltså , huhu ! <3

   Nu ska jag sova .. så vi hörs kanske imorgon om där finns tid till det.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0