Innebandy

Hallåja :)

Idag blir det en massa innebandy :) Sm-finalerna spelas idag , damerna börjar 12.30 , Balrog mot Falun! :) Hoppas på Balrog där och tror även det blir så :) Och sen är det herrfinalen, Warberg mot AIK.. där hoppas jag på Warberg och tror även där att det blir så med :) får ju hoppas iallafall :)
   Efter det så ska jag hem till Lindecrantz, lite förfest och sen beger vi oss i våra  togor till Tim och Tinas 18årsfeest :) ska bli kul .. jag är dock äldst :/ Känns lite sådär ..

     Nu ska jag ut och lägga mig i solen 45 min typ , och sen ska jag springa en runda innan innebandyn börjar :)
Antar att vi hörs nästa gång ikväll eller imorgon :) Ha en underbar dag!


Pussar!


I see trees of green, red roses to , I see them bloom for me and you , and I think to myself ... what a wonderful world?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0