Helgen :)

Ännu en tråkig söndag, ge mig lördag igen!  Men min kära lilla fina syster fyller 6 år idag <3 hon är så underbart  söt ,Jag och Sofia har spenderat nästan hela dagen på att hitta present, inte det lättaste! Men efter att ha varit i både Ängelholm och på familia så köpte vi en sånn boll man sitter och studsar på, Hellokitty boxertrosor , sjukt coola haha men Emma trodde det var kalsonger så vet inte vad hon tyckte egentligen haha , och sen köpte vi 4 st pussel :) Har smällt ganska mycket pengar idag alltså , inte bra alls , men jag köpte iallafall lite till mig själv ,  typ .. STUDENTKLÄNNING :D:D äntligen , hittade på första försöket :D den var lite lite stor men det fixar mormor på 5 min ;) , ett par korta leggings, sjukt coola trosor, och en parfym ! var kanske något mer.. men ska dit i veckan igen och köpa ett par skor och ett par ljusa lite håliga jeans , och en tröja :) 
   
    Igår var det barnkalas här , tog verkligen på krafterna kan man säga,  alla barnen som skrek , men jag hittade verkligen min drömson , shiiit alltså så söt han var, pratade as gulligt med, men i början var han sjukt efterhängsen , sprang och höll runt mina ben och borrade in ansiktet i benen hela tiden haha sjukt gullig , och mysig :) Men om 10 år kanske man har en egen sånn söt liten unge ;)

helgen har typ bara handlat om fest ! Jag har dock tagit det ganska lugnt eftersom jag tänker på mitt knä och hur mycket jag sprungit denna veckan , en fylla = en veckas träning, så nej tack haha . dethar varit kul iallafall :D Jag drog ut med Alexs, Emma och Emelie båda dagarna :) Tina hängde på en stund på fredagen :) Fredagen var verkligen roligast helt sinnesjukt :D

    Ikväll blir det lite jobb , sen efter det ska jag nog träffa Alexsandra en liten stund och prata och så :) det som vi är bäst på <3 !  Sen blir det nog i säng ganska tidigt idag för jag är verkligen super duper trött!

   Just det , var hemma hos Familjen Blegel igår med och grillade och så sjukt mysigt, och en härlig familj ! ;P


Men hoppas att ni haft en trevlig helg iallafall , för det har jag haft .. tyväärr så går jag runder med en låt på huvudet och kan inte komma på vad den heter , jag kommer bli galen om jag inte hittar den ! Den spelas konstant på Tres iallafall , så hojta till om ni kan ha en aning om vilken jag menar ..  det är typ Ba Ba ba .... haha ;P något sånt.. !

Ha det fint kära du !
Kärlek!



   En gammal goding haha ;) skoldisco minnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0