Hej Hej

Nu ska jag tillbaka till Ängelholm igen, sen in till grannen Kenneth och fråga om han kan hjälpa mig med grillen,:P sånn gasolgrill så lite tråkigt om allt exploderar för att jag är okunnig.. men han hjälper mig nog mer än gärna :) Meg är verkligen bortskämd med promenader nu , så nu ska hon få åka hem igen och så blir det gräsmattehäng med henne , sen vid 17 kommer Alexs o Emmsi.. :)<3 

   Måste bara säga Grattis till min fina Tina med :) Jag håller tummen för att någon bryter benet så du får chansen ;) Det förtjänar du :)!



   Såg förresten två filmer igår , Australia och Mirrors,  men alltså haha alla ni som sagt att australia är så grym o.s.v kunde väl sagt att den inte var så seriös som jag trodde att den skulle vara , kändes som en tecknad film, men visst lite sorglig var den och någon tår kom väl:) Sen Mirrors var bara läskig som fan haha ! Eller äcklig är nog rätt ord! Var inte så inne i filmerna vid vissa tillfällen ;)



 Hörs mer ikväll.. Pusss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0