Guten Abend.

Hej Hej!

Tränade ikväll och fick även vara med på lite boll övningar,  kul var det så länge det varade, när de andra skulle börja med lång pass o.s.v så sprang jag en runda , var skönt men svårt att andas med den här förkylningen haha!  Efter det så körde jag till Alexsandra och hämtade vår strykbräda som hon lånat :) blev lite snack där och kollade också på andra avenyn som har spårat totalt, fan vad löjligt det är! 
    Nu är jag hemma iallafall , ska snart röja undan lite på rummet eftersom en gubbe kommer och bytar ut mitt fönster imorgon, så han ska slippa att hoppa över mina klädhögar ;P  Han kommer 07.00 imorgon bitti !!! Han inkräktar på min sovmorgon , men som tur är får jag sova inne hos mamma i natt :P haha mysigt ! Pappa jobbar ändå natt så jag, Emma och Mamma ska sova där :) Göttgött.. men min lillasyster brer ut sig så sjukt mycket, hon är världens minsta men tar sjukt stor plats , riktigt jobbigt! 

   Valborg på Torsdag iallafall, ska bli gött :D skaaaa festa till det med the bitch gang <3 ( Jag , Blegel, Emma och Emelie , Annso o mikaela ) ska bli feeeete gött..:D


nu ska jag duscha sen städa :)

Hörs!

Pusssar sötnosar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0