Grymme Cam Abbott och Snygge Mattias Sjögren

Hej Alla..

   Denna dagen har varit helt störd.. Alexs ringde imorse och lurade mig , hon drog en riktigt dålig lögn , fy fan Alexs haha .. sen lurade jag andra ;) haha , särskilt Thilda!  Men iallafall ... Alla vet hur förälskad jag är i Mattias Sjögren och bröderna abbott från Rögle, och idag när jag , Alexs , Erik, Behar och Filippa satt utanför koffes och käkade glass så kommer sjögren där , blev helt ställd och sa ganska högt "Alexs , jag dööööör" ..

    Sen möter vi sjävklart Cam Abbott .. går och tjatar en massa om honom..  sen kommer han gåendes bakom oss.. och då möter vi the craaaaaazy lady som pantar burkar, och hon säger till honom .. OJ OJ OJ vad snygg du är .. haha och jag vänder mig om , och han bara "What did she said ? , What does that mean in English?"
 Och jag står och skorrar , helt ställd och får inte fram det jag vill säga.. tilslut fick jag fram "She said that you looked hot " haha .. sjukt pinsamt.. men har levt på det hela dagen haha :D

Nu passar jag Emma , ska snart plugga :) och sen blir det en promenad.. är bra för knäet :)

   Mamma och SOfia är iväg och handlar presenter till mig så säg vad jag ska önska mig :D ALEXSANDRA JAG VILL INTE HA ETT PRESENTKORT PÅ TATUERING.. INTE PIERCING HELLER.. SNÄÄÄÄÄÄLLLLLAAAAA


 Ha det fint mina kära vänner,
Ciiiiiaaaaaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: Lina

Sarah, det är bara du som lyckas med sånt ;)

2009-04-01 @ 23:22:19
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Jannica

hahahaha faan va du är cool! (A) grymt avundsjuk ju :(

2009-04-02 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0