Grillkväll

satan vad det gör ont ...


   
Lämnade in projektet idag :D gottgott.. får hoppas på ett G alltså:) Sen Åkte jag , Alexs och Filly hem till mig och satt i solen och bara segade , sen åkte jag in och hade lagbollspel fotboll och innebandy :D kul kul :) Mitt knä klarar fortfarande inte fotbollen alltså.. fan också , inte ens med skydd, måste verkligen ta tag i min gamla rehab poch fixa detta , står inte ut alltså!

     Nu har iallafall Alexsandra precis åkt hem för hon ska jobba imorgon :/ Jag ska nog gå och lägga mig , helt sjukt trörr var nära på att somna vid halv åtta ! Vi har iaf grillat och sånt med min familj ikväll , och Emma har terrat Alexsandra hela kvällen den stackaren.. sjukt jobbig sexåring..

Men som sagt , sängen nu tror jag.  Ha det fint.. imorgon är det 18 årsfest. Togaparty, jag ska ha svart lakan ..;) 


   Pusssar fina du..



Now it´s over, over again.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0