=)

Vaknade upp idag av att jag hostade till och det gjorde inte ont i halsen :D meeeeeeeeeeeeen , den jävla förkylningen var värre. Detta är inte kul längre, men jag ska iallafall ut ikväll med Alexs, Emma och Emelie än så länge :) skoj skoj ! Sen får vi se hur det blir med alkoholen , inte så bra att dricka kanske om man har världens förkylning.
    Igår var det lite myspys hemma hos A.Blegel..   vi käkade grönsaker haha och kollade på Hjälp! jag överlevde en japansk tvshow.. hmmmm på det programmet.. 

     Nu ska jag snaaaart ha matte kuuuuuul... naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!  sen är det slapp religion hoppas jag , sen psykologi där ett f.d psycho kommer, och sen är det retorik.. kräker på den kursen snart alltså, ska hålla ett hyllningstal som kommer gå åt skogen .. jag hatar sånt! Sen är det lagbollspel, jag ska dock bara stå och kasta boll mot väggen eller något .. idrott, alkohol och förkylning kan vara den sämsta blandningen!

    Nej men nu ska jag stänga ner datorn och sen ska jag kämpa vidare i skolan.. slutar 17.00 idag :O fuckfuckfuck.. och sen hem och sen till A.Blegel antar jag ! 




Ha det t-t-t-t-t-oppen .. 


Puss & Kram Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0