:)

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ PROJEKTARBETET .. JAG SKITER I DET JÄVLA SKIT ARBETET .. DRA ÅT HELVETE! 



    
Sen ringer världens tjatigaste människa med, palla !!!



Snart kommer Filly hit och pluggar ... mormor är här och städar nu och jag funderar på att gå en lång runda med hunden men inte ens det har jag tid med så jag tror mormor får göra det. Men jag funderar starkt på att köra hem til strövels och hämta löpargrejerna, och springa en runda ikväll. Känner dock inte till denna delen av Ängeholm så bra, men har ju sprungit till skälderviken förr från rögle så bör kunna hitta dit iallafall :)
    Jag kan inte följa med och kolla matchen ikväll heller, :/ måste jobba undan projektet idag .. har bestämt mig för att vara klar med all fakta om autism idag , sen ska jag hem och renskriva det imorgon, sen kl 15 är det möte med Gunilla och sen efter det lagbollspel. Har inte riktigt fått veta när familjen kommer hem imorgon men kommer de sent så ska jag hit snabbt igen ch skriva klart på slutdiskussionen.
    På tordag ska jag vara klar med allt tidigt. Någon som har en skrivare att låna ut till mig förresten? Min pappa har liksom köpt den sämsta jävla skrivaren ute på marknaden så den äter typ bläck och har gått sönder. ch han köper inte ny förrens han köpt ny dator.  Får sinne ...


    nu ska jag skriva vidare på projektet ! Pussar söötnötar=)



Friends with benefits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0