:)

Kommer ett inlägg om gårdagen senare , har bilder o så som jag itne orkat lägga in:)



 Nu har jag precis kommit hem från Salamis, :) trevligt var det där.. kollade herrarnas match mot skälderviken och de vann ganska överlägset, och skälderviken visade verkligen att de är dåliga förlorare ! Jag var barnvakt dessutom;) haha..  stackars Whilma ;) haha , men nej vi hade kul!

    Nu är vi hemam för att fixa vid oss en snabbis sen kommer Kristian vår tränare och hämtar oss sen är det fest i bygdegården i starby , kommer bli kul :) Jag och min syster är som vanligt de mest utsatta i vårt lag och blev då ganska snabbt utvalda till de som ska stå inför allt folk och redogöra våra svar på frågorna som vi fick under matchen,  haha något kommer gå helt fel kan jag lova er !


Blir nog ingen sen kväll faktiskt.. Krille ska köra oss hem typ senast två=)

 Hörs mer imorgon om bilder från fredagen och bilder ifrån ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha - det gick ju bra. Ni fick ju kramaas med Mandus :P Haha

2009-04-05 @ 14:33:05
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0