Det brinner! Det brinner!

Alexs hur kunde du bli så chockad över nummer 99 ? :) 99 är mitt nummer plus att det borde du ha räknat ut :D 2 års jubileum snart ;)


    Idag brann det för fullt på Svea :'(  lite sorgligt, men ingen skadade sig som tur var , det gamla kontoret brann ner.. :/ Alla i trakten ombeddes iallafall arr stanna inomhus men järngänget i salamis tränade fotboll på planerna nbästan bredvid. i Början kunde man inte andas av röken så vi fick sitta inne i klubbstugan sen gick vi ut och Sarah som fått tillsägelse av Thilda att hålla mig ifrån Svea sprang ändå ner mot röken och höll på att kvävas på vägen tillbaka haha :P!   När jag flåsade som mest så skyllde jag på röken och inte dålig kondis ;) haha ..  Trodde jag skulle få vara med och träna idag och spela på söndag men nej :( Blev uttagen till head cheerleader istället, med andra ord vattenbärare !! attans.  Men det känns sjukt bra nu när jag springer iallafall :) 

    Nu ska jag duscha :O) 



Pusss älsklingar!  


  Hoppas gnällspiken inte läser min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0