=D=D=D=D

Hej Hej .. Fortfarande tråk söndag , jag sitter just nu hemma hos Blegel , hon fixar med sina gardiner och jag degar i soffan :) Är riktigt trött trött trött.. pallar typ ingenting , och så är det skola imorgon ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH .. orkar verkligen inte mer nu , det är iofs bara 40 min skoldag imorgon, vilket är gött , jag hoppas verkligen på sol så man kan ligga ute och pressa för det behövs , är vit som ett lakan och man brukar ändå vara hyfsat brun den här tid punkten på året . var så förra året iallafall! 
   
Imorgon blir det nog familia eller väla , och köpa de jeansen och kanske ett par gladiatorsandaler :) 
Nej men nu ska jag dagdrömma lite om hottie mc hottie (=sjögren) , sen ska jag nog hem o soooova Zzzzzzzz...





På torsdag är det valbooorg, FESTA! blir nog stan för på FREDAG tiiiidigt tiiiiidigt åker jag, Alexs , pappa och Masse till Tyskland :D





Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0