CP CP CP CP CP CP

MATTE SUGER! JAG ORKAR INTE PLUGGA PÅ NÅGOT JAG ÄR KÖRD I. FÅR IG I VILKET FALL SOM HELST. DUMMA CP MATTE C OCH DUMMA CP SARAH SOM VALDE CP MATTE C. NU HAR JAG CP MYCKET DAMP!  Jaja , kollar rögle också. niiiiiceeeee..  hajhaj !






(förlåt om någon cp människa tar cp mycket illa upp över mitt cp inlägg)




   Påväg till Liseberg med KYRKAN hahahaha . jag och Oskar höll på att dö när det var morgonbön och när den mobbade kyrkokören stod i gången i bussen och sjöng "Han finns framför mig och bakom mig , över mig och under mig , han omfamnar alla mina sidor" haha..  Oskar var den sjukaste människan att ha i sätet bredvid sig den resan , haha helt galet.! Men min balder kortlek för 70 spänn var ju tjusig, och vi använde den så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0