Bloggfamilj

Blev lite chill i solen utanför graffiti med Jannica, underbart väder, älskar det, men jag känner att nya solbrillor är prio 1 nu ! Min syster sa precis att hon ska på möte ikväll och jag cyklar aldrig själv till Salamis, så det får bli bilen , men dock ska jag nog itne vara på träningen 1.5 h idag , det är bara som jag plågar mig själv om jag står och tittar på när de andra tränar medan jag ligger ner och gör mina mesiga knäövningar. Så idag blir det en snabb sväng dit, hälsa på alla , springa runder i byn , upp och göra lite benstyrka sen blir det info och sen hem :) Sen är tisdagen avklarad , ska chilla med andra avenyn , och big brother ikväll och fruktsallad.. me like! 
    Det är ingen som är sugen på att sprin¨ga på "run to the beat" på malmöfestivalen? Fick ett mail om jag var intresserad och isåfall skulle jag ta med mig 4-5 st :) det är en koncert .. och under den så springer du till musiken ett litet marathon på kanske 5 km , sen är målet i Malmöarena .. så är det fest där :) detta är under malmöfestivalen i Augusti! Kostar 300 kr per person , men anmäl er till mig om ni är sugna så kostar det bara 150 :) grymt !!

     Nej nu så ska jag byta om och sen ska jag ta en powernap så jag har lite spring i benen sen :) Ha det gött !


Dagens tips : Bloggfamiljen.se .. Hannah Graafs företag, där hon bloggar flitigt, en varm och trevlig blogg :) Läs. Just nu skriver hon om hennes förlossning som sker just nu , spännande :) 

 Lagfest på fredag ! ( bild : Malin, JP, Nancy och lite Thilda )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0