Bla Bla Bla.

Hallå alla..

   Jag är väldigt dålig på att uppdatera känner jag , och när jag väl skriver så suger inläggen , förmodligen därför som statistiken börjar dala ut lite..  Jag orkar inte läsa andras bloggar heller, blir de som kommer upp i huvudet.
   Har hänt en del under detta lovet, kan väl säga mer att detta lovet har präglats av mys óch trevligt sällskap än sprit och fest vilket jag tycker är helt okej :) Igår var det dock fest , förfestade lite hos Tina med henne och My :) sen kom taxin och hämtade oss, en halvtimme sen .. och en riktig partydödare, han var tråkig och hade dålig musik i bilen. Sen gick vi in på tres där jag lurade dumma Malin Lindecrantz haha ..  jag hade en fjäder så sa jag till henne att hon skulle gå till baren och lämna in fjädern och för den fick hon en shot eller en cider eller en öl. Precis som de f.d markerna på toppan , och sjäkart går Malin till baren och försöker lösa in fjädern haha , och de trodde verkligen att hon var dum i huvudet haha ,,

    Var ganska gött på Morris , Tina är den sjukaste här i världen.. skrattade så ín i haha .  och jag håller med dig om att Alexs bör tacka dig, haha för de gick ju bra sen ;) haha ..


    "Jag tror inte ni vågar strula!"

Sen sov vi i Jonas lägenhet ,  Alexs kom in och stormade oss vid sex på morgonen , ganska rund under fötterna och hel flummig haha .. och sarah var den som mådde bäst antar jag ;) haha ..

    Nej nu ska jag köra in till the big city och träffa Alexs och dom en sväng , sen ska jag h'ämta min syster och sen sova.. det behövs verkligen.


     Ha det fint kära vänner..

Puss & Kram <3






<3 Du är det finaste någon kan få.

Kommentarer
Postat av: Tina

Va? jag är inte ströd ;)

2009-04-12 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0