112

Rolig dag detta. Runt tre tiden idag så gick jag och Filippa mot ICA och då känner jag hur något sticker till i ögat. Filippa hjälper mig och får ut en insekt som jag fått i ögat. Timmar efter detta så börjar ögat rinna helt sjukt mcyket och gör jätteont och jag fick riktigt ont. Kom hem till min moster..kollade mig i speglen och såg att ögat svullnat upp nästan som en tennisboll, sjukt läskigt..:S  la mig i soffan och kände hur jag nästan tuppade av. Jag reste mig upp men det gick inte bara ramlade ihop på soffan. Låg där och var så rädd så jag inte ens kunde gråta. Fick inte tag i någon när jag ringde , men sen efter ett tag ringde Alexs, då hade jag lyckats ta mig ut med hunden , sen gick jag hem och la mig i soffan och drack ett glas vatten då piggnade jag till lite. Alexsandra och Emelie kom dit och då ringde vi direkt till sjukvårdsupplysningen och hon sa direkt att jag fått en allergichock eller något och hon ville att jag skulle ta mig så fort som möjligt till sjukhuset. , men jag hatar verkligen sjukhus .. så jag bestämde mig för att piggna till ! och det gjorde jag faktiskt, men sen blev det jobbigt igen :/ !   Förmodligen förgiftning i ögat iallafall.. inte alls skönt men nu är jag pigg iallafall, ont i ögat bara ! 

   Nu ska jag skriva vidare på projektet , och kolla lite Greys !



    Pusssar <3




<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0