vroooooooooooooooom..

Hallååååja!

Den där svettiga 506:an tog jag inte 07.39 imorse,för ajg försov mig:P!  blev tjugo i nio istället..! Vaknade tjugo över åtta av ett "var är du?"-sms ! Å jag som började tio över 8 :/ 
helt okej skoldag = slapp! var mest i elevrådsrummet o klippte och klistrade( eller de andra gjorde det ;))
Jag försökte sälja
"I love Rönne"
tröjor idag , men det var itne lätt alltså ;)  Ska ge Jill JOhnsson o Kenny Jönsson varsin imorgon ;) Om jag o Fillysilly inte bangar xD

Körlektion precis, gick mega bra:D Körkort inom en månad om allt går vägen , men med min vanliga otur så ska man väl itne ropa hej förren man kommit över bäcken!

Idag fyller min kära Emil 20 :D wooohoo , themomentoftheday!  <3<3<3! Grattis du!
Även Lill-Möller fyller år idag , fast hon blir bara 16 ;) mohaha!  även du får ett sött litet hjärta <3!
& sist men itne minst , Elin Bygg 28 :)  det är väl bra att Facebook håller koll på födelsedagarna åt en ;)


Ikväll blir det en svängom till Familia med Daddy , ska inhandlas skor. sen blir det att kolla FBC´s div 2 lag pga tränignsförbud, o sen blir det mys framför Tv:n! 







Svar till Jannicas kommentar :  haha , vi ses i dimman brukar väl förknippas med vi ses i fyllan , men de som försökt få med mig ut de senaste helgerna tar det nog som vi ses på stan o gör annat ;D hha ! Nykterist-Javisst!  Festa ska jag bara göra när det finns något att fira:) Pussspuss!









 jaja , ha det fint gott folk.. ni hör kanske mer från mig ikväll!

Hast ala vista..

Kärlek 
Sarah -v-v-v 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0