Spela , spe

Idag var det en bra skoldag :) bra stämning igen .. :) Idag kände man att man kan tänka sig att gå det här sista året och verkligen känna att man kommer sakna några udda personligheter i klassen.
Jag började 11.10 idag med geografi , inte mitt starka ämne. efter det så var det historia  och sen avslutade vi med filmkunskap .. slutade 17.00 riktigt jobbigt! Imorgon blir en lång dag :/ börjar 08.10 sen slutar jag med körlektion 13.55!

Igår var jag nere och tittade på FBC´s träning , får ändå inte träna själv så kände att jag kunde gå ner där utan dåligt samvete..  ser mycket bra ut för vissa ..:) kommer hålla på er tjejer! :) Funderar på om man ska fortsätta med innebandyskolan eller inte .. det är kul att se småbarn bli bättre och att man är en förebild för dom , men känns lite fel att vara tränare där när jag bytat till MIBK ,  men vi får vä'l se.. alla mina kompisar spelar i FBC å dom kan de inte ta ifrån mig så jga kommer vara en trogen supporter!



Blir en lugn helt verkar det som.. kommer inte festa på ett bra tag så det lär väl bli film med någon o lite annat mys :) helgen spenderas också åt att kolla lite innebandy :) funderar på att åka o heja på mitt eget lag på söndag :D






följ FBC Engelholm på www.fbce.se







Hast ala vista , ses i dimman ..

Sarah -v-v-v

Kommentarer
Postat av: Jannica

betyder inte ses i dimman = ses i fyllan? nykterist ;)

2008-09-10 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0