Hej Hej hemskt mycket hej (igen)

3:e gången gilt nu då, nu ska jag verkligen ta det här med blogg på allvar.  Få skriva av sig lite , känns som att det behövs nu när man trivs på 3 av 10 getingar i skolan. Kan inte alla vara som innan bara ?  

Vi hade sjukt bra sammanhållning i klassen men någonting har hänt.. fråga inte mig vad som hände i Turkiet men vissa glömde att kolla så hjärnorna också var nerpackade!

Ska skriva lite om innebandyn här med faktiskt , just nu känns mitt liv som innebandyspelare som ett stort äventyr. Vet inte var jag ska känna mig hemma.. Munka är hur bra som helst så ska ge det en chans så fort min hals ger med sig. Orkar inte vara SJUK!      

Helt vanlig skoldag idag , NÄSTAN .. efter skolan blev det fika med min bästa vän:) , turbofika dock..passa bussen;) .  IMorgon blir det körlektion! ORK!





:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0