Halkan.

HALKAN  gick jättebra idag, riktigt bra faktiskt :) hel nöjd , körningen dit var kanske itne det bästa men vi kom ju fram , :) 

Började med att gå in i säkerhetshallen , fick se en totalmosad bil , sen fick vi prova krocka och sen sitta i en bil som snurrade runt , kulkul att prova på , Sen gav vi oss ut på halkbanan , min grupp fick börja med vattenplaning i en kurva , jag fick såklart den sämsta bilen fast det var kul med utmaning , sen fick jag byta ibl med sara som hade bra däck å känna skillnaden , det var kulkul :)

Sen var panikbromsning, å se skillnaden på bromsträckan på halt och torrt underlag , skiljde ungefär 60 m :) , sen var det bromsning på halka och samtidigt väja för ett hinder., riktigt svårt men kul :) sen skulle vi köra en viss hastighet och hinna stanna för rött på halka , klarade inte den första gången men de andra gick fin fint :)

Hade gärna gjort det igen faktiskt .. åkte i Jessicas bil , så vi var 4 tjejer o en kille :P haha ..  rätt kul faktiskt , dock lite jobbigt på hemvägen ;) haha ..

I helgen blir det fest, kanske utgång båda dagarna , men som vanligt blir det lugnt för min del.. vill itne dricka med den här halsen..




jaja , hast ala vista ..

Sarah -v-v-v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0