22.50

Vinst med 2-0 mot Ungern idag! Härligt..  Nu får lagerbäck kanske några dagar utan gnäll från svenska folket.
Ännu en viktig seger ikväll var Vv84-FBC, vinst med 9-2 ..   härligt!  Orkade dock inte följa med pappa dit o titta , blev fotboll med mamma istället..  Visste redan att Vv84 var lätt som en plätt :)

Nu när jag vet att min kära fina vän Niklas läser , så måste jag ju säga hej , : Hej Nickevickevire .. :D :D  ( nog töntigt det blev) 


Nu ska jag langa iväg ett godnatt sms till nära o kära ;) det kan ju upppskattas ibland, sen blir det SOVA.. skönt. särskilt när svettiga 506:an går tjugo i åtta imorgon :(













Hast ala vista ,

Sarah -v-v-v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0