well I can dance with you honey if you think it´s funnie, does your mother know that you´re out?

Tjena, :)


Var uppe vid nio idag, la mig i mammas och pappas säng istället och kollade på Stargate eller vad de heter , de sämsta skitet jag sett iallafall :/ .. om 19 min ,;) ska jag köra in till stan o sen ha körlektion:) repetition as usual! börjar bli så tråkigt...! 
   För att ladda upp så håller jag just nu på att spränga datorhögtalarna till "ABBA- Does your mother know"!  riktigt bra:) börjat lyssna på den sen jag hörde snyggot i Idol sjunga den i fredags!  Robin Bengtsson om jag inte minns fel. Jag känner igen den killen så jag kan dö! var har vi träffats innan :S


 jaa nu ska jag hitta lämpliga skor , sen ska jag ringa ett samtal till JonJon o se om han hämtar mig i stan idag eller vad,  506 är inte min favorit precis!




  Have it!



Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0