SATC

HALLÅJA.

Filosofiprov idag , haha .. litet prov skulle det vara men har nästan träningsvärk i underarmen nu pga alla långa svar man var tvungen att skriva. Efter skolan blev det att gå mot torget tillsammans med Calle o Sara, o vänta på bussen as usual .. så glad över att jag snart kan ha körkort. längtar :) 

Ikväll ska jag vara med Johan en stund :) alltid lika trevligt , underbar människa dessutom sen rehaba litegrann  .. & sen blir det om jag hinner vilket jag hoppas , lagfotografering i Munkahallen , känner att jag måste prata med Jerry, Pålle o Andreas.. vill så jävla gääääärna spela innebandy.. dt kliar i fingrarna , är trött på att lira med mig själv i vardagsrummet , mamma är nog också ganska trött på det. haha ..


Sitter och  kuckilurar på min projektplan , as svåååårt .. blir inte alls bra :( jag tycker inte om projketarbete, hellre en omgång religion till eller något! Nästa termin blir det lagbollspel:) det ser jag framemot mycket.


Man känner att studenten är påväg .. beställde student mössa igår , :) blev mycket fin , men kom på att kag glömde skriva till vilket år jag tar studenten , kan ju vara kul med 2009 på den ..:)  Någon sokm vet om det går att ångra ?


Jaja nu blir det att sticka iväg , så jag hinner med ala planer ikväll.:) ska köpa sex and the city the movie med ikväll;)



xoxo.. Sarah

Kommentarer
Postat av: Jannica

Om du har kvar det häftet vi fick att kolla i så står det att man kan ändra beställningen typ två veckor efter man beställt :) men vet inte hur...

2008-10-03 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0