Helgen.

Hallå ..

Äntligen helg , nu när man går i skolan så värdesätter man helgen på ett helt annat vis , man vill inte att den ska ta slut , man vill bara vakna o tro att det är lördag morgon hela hela tiden , jag klarar inte av dystra söndagar. 

Fredag:

Körlektion imorse , fick lite extra lång lektion , :) alltd uppskattat , och nu har jag lagt ribban högt , man märker att uppkörningen närmar sig , o nu ska jag klara det enligt alla oddsen men min nervositet kan ju förstöra ganska mkt.
 Efter lektionen var det Matte , hmm skitkul .. Grafiska lösningar , förstår ingenting , bara sitter där o kladdar i kalendern.
Idag var det förresten ett år sen operationen ..:P .. riktigt kul att man passerat det sträcket nu eftersom de sa att de första året kommer vara jobbigt men det har jag klarat utan att gha tänkt så jättemycket på det ..:)

Sen var det svenska , finns ju verkligen nötter i min klass så läsningen var svår att genomföra men det gick..:)

Dagen skulle avslutas med filmkunskap , slutade kl 17. Kollade på en film , "cinema paradiso" bra faktiskt , :)  Fick tillbaka filmrecensionen med ,  MVG så klart , ;) huhu känns bra att få MVG av dalling på den första stora uppgiften man har så nu ska jag hålla den här ribban ..:)
   När jag kom hem så kom mamma o pappa med den lilla vita golfen jag ska köra med sen när jag har körkort. kunde ju varit snyggare men duger för mig som första bil.

Kvällen har jag avslutat hos Catrin , ;) min kära lilla tiin ,...:) riktigt kul att vara hemma hos henne i Helsingborg. Fin lägenhet , lite havsutsikt om man kollar noga;) fint inrett o snart i ordning.skratttade ihjäl oss sokm vanligt , sen skjutsade hon mig på racercyklen ner till busshållsplatsen , sen ringde jag lilla Johan  som pratade med mig hela vägen hem från HBG , ingen vågar åka ensam genom Hasslarp ;) haha fy fan.

Nu ska jag sova !

Lördag : Jonas fyller år , :) min kära kusin .. o det innebär lite fest där sen utgång i stora staden!  Får även träffa Robin´, träffade honom igår men all tid med honom är ändå värdefull:) Maja kommer ju också att vara där o det är alltid så kul att träffa henne , man blir så glad..:) kärlek på det ja!

Efter 12 slaget blir det att shotta tequila med Jonte..:)  det bjuder jag påå!


Söndag : Lugn slappedag , lite jobb på kvällen antar jag , sen blir det att få kontakt med hayley , mitt projektarbetesbarn o sen plugga religion.. Buddhismen. 

 

Blir kanske ett inlägg till under helgen. jag är ganska seg på det här med bloggandet,



Puss o kram skumbanan!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0