Fieeeesta

Trevlig helg , :) 

Fredag: Gick i skolan till 5 , sen hem om snabbt o byta om och så , sen ringde min älsklingsfia o frågade om jag ville åka med henne hem, å de ville jag så vi kollade idol , sen hade per lagat god mat åt oss , så det var perfekt. Sen hade ju Andy varit så snäll o fixat en bana till mig 22.00 på Bowlinghallen , så jag poch sofia tog vårt pick och pack och stack till bowlinghallen där vi träffade Teddi o Nicke , jag förlorade ju ganska mycket, men skyller på kloten ;) Sofia däremot var man ju mäktigt imponerad av ,:S vet inre hur många struikar hon slog på rad o en serie bestod nästam bara av strikar o några spärrar ..:S helt CP duktig var hon.

Lördag: Sov länge , sen skulle jag hem till Catrin och fixa i ordning inför festen , Amelie var också där :) vid sju kom Maxine , o halv åtta kom Sebbe :) sen skulle de andra tagit bussen tio över sju men tjugo i åtta hade den inte ens kommit , :S jättesen så de tog taxi o kom senare ..:) i Taxin var , : Mia, Vigge, Lina, Michel,Sofi,David(kom senare) , Dalio, hoppas inte att jag glömde någon nu!
Sen blev det utgång i stan ..:) Körde en liten barrunda , jag mia o filly :) ..  Haha , Marcus i baren gav mig npg den sämsta äckliga drinken någonsin.  sjukt äcklig.
Sen skulle jag sovit i EPA-DALEN;) hahahahhhaa  men jag tog bussen hem istället.. :)


I veckan blir det träning (hoppas jag) , skola , körlektioner , tandläkaren och Johan :)







men haj o ivaj !

Pusssisar :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0