Sviken

                                                                                 
        


Idag är det 20 dagar kvar tills jullovet , och sen är det ett halvår kvar tills studenten. Jag längtar så mycket, men vad ska jag göra sen?, Måste hitta ett bra jobb och det måste jag börja söka nu snart! Har ångest inför vuxenlivet!! Är jag ensam?


Jag vill så gärna hitta rätt i livet nu , jag tar hela tiden omvägar , gör det aldrig enkelt för mig själv! Ganska uppenbart att jag väljer fel människor dessutom, främst på den manliga sidan isåfall! Att en vän gör så här mot mig, och att du, M (hoppas verkligen att du fattar direkt att det är du) får för dig det! Gör så sjukt ont! Fast detta är väl vanliga ingredientser i en tonåringsliv. jag vill itne vara det längre isåfall! 
   



Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Låter trist, att bli sviken gör så jävla ont. Sj är jag också en sånn som väljer fel och gör allt komplisert för mej... Hoppas det blir bättre

2008-11-30 @ 17:17:59
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0