Söndag!

Jag vill också ha en fin blogg som alla andra , hur gör man? :(



Men iallafall , är hemma från Berlin nu tyvärr.. alldeles underbar resa med underbara människor , och då syftar jag ju främst på Alexsandra, Behar , Nicke &Teddy!  men alla andta är också toppen.. :)

orkar itne skriva om allt som hände men det var kul iallafall , jag och Alexsandra hamnade på 5:e våningen o de andra påå första så vi var ganska isolerade men vår kära granne var ingen mindre än Dalling , allas drömgranne! En natt hemma behövdes för att vila ut men nu skulle dte vara kul att åka tillbaka igen :)







Igår var det en runda i Ängelholm med Ville , Alexs , emma o Jojo :) trevligt <3  ! Trevligt har jag haft det idag med .. o jag trodde aldrig att vi två skulle kunna öppna oss så mycket för varandra .. ! 


Nickepickepäronpåse du vet vad jag tycker :)
Alexsandra Sussann Blegel.. världens bästa människa!
JonJon.. försök du!haha ;)

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Tack för kommentaren. Vad vill du ha gjort med din blogg, e d design du vill ända. så jag jag hjälpa dej lite om du vill.

2008-11-25 @ 06:18:19
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: alexsandra

neeej inte sussann hur kommer du ihåg de :S men resan va bäst tänker på den som nu ikv... vill festa! o du vet att du e världens bästa sarah va? en massa kärlek till dig

2008-11-27 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0