Ont.

Kommer ni ihåg när man var liten och ville alltid vara tuff inför sina kompisar? Som när man cyklade tillexempel, ramlade man så höll man inne gråten och sne när man gick hem o mamma frågade hur dte var det var då man började gråta..
Eller som när man spelade fotboll o någon sköt en hårdboll i magen på en så man tappade luften , då var det lätt att inte gråta men så fort luften försvann så fick man istället panik! Idag fick jag den känslan  av en hård boll i magen och luften som försvann och jag ville bara gråta fast hela klassen satt där i klassrummet, å när läraren frågade hur det var , då brast det nästan , men jag klarade det och nu mår jag bättre..


Om en vecka bär det av till Berlin , blandade känslor inför den resan , vill inte missa all innebandy här hemma,:/ så mycket roligare grejer händer när jag är borta! Är bara borta i fyra dagar men man missar ändå sjukt mycket! Låt flygbolaget gå i konkurs .snälla:(!  men jaa det blir väl vad man gör det till.. vi kanske får det sjukt kul där=) Jag har ju världens finaste människa med mig , Alexsandra<3!




Nu ska jag kolla klart på vänner, sen är det färjan ,:) störa sig lite på baren-håkan haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0